واکنش منافقین به ماه رمضان!؛ سایت همبستگی ملی وابسته به مجاهدین خلق ایران (منافقین) مدعی شد استاندار قم از نیروی انتظامی خواستار سرکوب بیشتر مردم در ماه رمضان شد.
سایت همبستگی ملی، وابسته به منافقین، با بازتاب خبر درخواست استاندار قم (حجت الاسلام والمسلمین محمد حسین موسیپور) از نیروی انتظامی برای برخورد با روزه خواران و هتاکان به پیشگاه دین، تیتر زد: «استاندار قم از نیروی انتظامی خواستار سرکوب بیشتر در ماه رمضان شد!»
همبستگی ملی در متن این خبر آورده است: «استاندارقم از نیروی انتظامی خواست در برخورد با اراذل و روزه خواران مماشات نکند. به گزارش رسانه حکومتی رسا ۱۰ مرداد، استاندارقم با اشاره به آغاز ماه رمضان گفت: «از نیروی انتظامی میخواهم که در این ماه در برخورد با اراذل و اوباش و هتاکان و روزه خواران به هیچگونه مماشات نکند و کوشش کند که فضای معنوی شهر مقدس قم مخدوش نشود.»
نکته نغز این است که متن خبر با تیتری که این سایت گزینش کرده است، هیچ ارتباطی ندارد. اساساً این رویه، در سایت همبستگی ملی کاملاً عادی است و عوامل این سایت میکوشند با دستاویز نهادن هر بهانهای به سیاه نمایی علیه ایران بپردازند.
![]() |
| سایت همبستگی ملی |
سایت همبستگی ملی، وابسته به منافقین، با بازتاب خبر درخواست استاندار قم (حجت الاسلام والمسلمین محمد حسین موسیپور) از نیروی انتظامی برای برخورد با روزه خواران و هتاکان به پیشگاه دین، تیتر زد: «استاندار قم از نیروی انتظامی خواستار سرکوب بیشتر در ماه رمضان شد!»
همبستگی ملی در متن این خبر آورده است: «استاندارقم از نیروی انتظامی خواست در برخورد با اراذل و روزه خواران مماشات نکند. به گزارش رسانه حکومتی رسا ۱۰ مرداد، استاندارقم با اشاره به آغاز ماه رمضان گفت: «از نیروی انتظامی میخواهم که در این ماه در برخورد با اراذل و اوباش و هتاکان و روزه خواران به هیچگونه مماشات نکند و کوشش کند که فضای معنوی شهر مقدس قم مخدوش نشود.»
![]() |
| سایت همبستگی ملی |
- توجه:
- برای تماشای تصویر در اندازه بزرگ و کیفیت بهتر، بر روی تصویر بالا کلیک کنید.
نکته نغز این است که متن خبر با تیتری که این سایت گزینش کرده است، هیچ ارتباطی ندارد. اساساً این رویه، در سایت همبستگی ملی کاملاً عادی است و عوامل این سایت میکوشند با دستاویز نهادن هر بهانهای به سیاه نمایی علیه ایران بپردازند.


رجوی سالهاست که مرده
پاسخ دادنحذفهمون روزی که در مقابل مردم ایران ایستاد مرد.
دیگر صدامی در کار نیست که مزد وطن فروشی اینها را بده
پاسخ دادنحذفمجاهدین در تمام دنیا دربدر دنبال دشمنان قسم خورده این آب و خاک میگردند تا با گرفتن مواجب وطن فروشی چند صباحی به عمر خیانتبار خود ادامه دهند
پاسخ دادنحذفاز آدمهای زنده حرف بزنید نه از فسیلهای به جهنم واصل شده
پاسخ دادنحذفاین مغز فندوقی ها فقط بلدن خبر جعل کنن
گور باباي همبستگی ملی حالا چه عتيقه اي هست مگه
پاسخ دادنحذفمنافقین هیچ جایگاهی در میان مردم ایران ندارند و مردم آنها را دارند فراموش می کنند، پس لطفا سایت همبستگی ملی را جدی نگیرید
پاسخ دادنحذفمرگ بر منافقین که باعث گمراهی و هلاکت عده ای از جوانان بیچاره شدند و عده بسیاری از عزیزان این مرز و بوم آریایی را شهید کردند
پاسخ دادنحذفاینها جنایتکار جاسوس وخائن به کشور وخائن به ملت هستند و ارزش اطلاع رسانی هم ندارند
پاسخ دادنحذفسایتشون که فیلتره و اگر هم فیلتر نبود کسی سایت این دروغگوها رو باور نمیکنه
اين گروه خيانت كار و جنايت كار هيچ جايگاهي در بين ملت ندارند. حيف از فرصت هايي كه در دوران نابساماني عراق براي نابود كردن اينها وجود داست و از ان استفاده نكرديم. در طول تاريخ بشريت كمتر جماعتي به اين پستي و زذالت ديده مي شوند. نه غيرت دارند نه جوانمردي و نا ناموس.
پاسخ دادنحذفاینا اگه ادم بودن که تو خاک دشمن با مملکت و هموطن نمی جنگیدند.
پاسخ دادنحذفمرده و زندشون فرقی نداره.
به جای بررسی سایت فرقه رجوی از چند تا چیز با ارزش بنویسید
چقدر بدبختن اینا که فکر میکنن کسی خبرهاشون رو قبول میکنه
پاسخ دادنحذفمن حتی حاظر نیستم 1 ثانیه سایتشون رو باز کنم حیف وقت و اینترنتم نیست؟؟؟؟؟
ديگه بايد تحويل ايران داده بشوند
پاسخ دادنحذفهمان بهتر که بمیرند
پاسخ دادنحذفآئین پوفیوزی و وطن فروشی در فرقه رجوی معمول است. مقامات جمهوري آذربايجان بدشون نمياد ميزبان اين گروهك تروریستی باشن( علي اف = صدام ) اگه آذربايجان فكر ميكرد كه توان مقابله با قدرت ايران رو داراست ميزباني اين گروه رو قبول ميكرد .
پاسخ دادنحذفاین چوبهای دو سر نجس باید زنزنده در آتش بسوزند تا میکروب وجود بی وجودشان درسی برای دیگر خائنان کشور گردد
پاسخ دادنحذفمن نميدونم اعضاي اين گروه به چه اميدي زندند ..رهبرشون تو فرانسه خوش ميگذرونه..اونا تو كمپ اسيرند
پاسخ دادنحذفانشالله مقصد بعدی منافقین خلق جهنم است
پاسخ دادنحذفاگر ايران بتواند از طريق اعضاي بريده از اين
پاسخ دادنحذفگروهك ملعون و نفوذ نيروهاي وزارت اطلاعات
در اردوگاه منافقين سران رده بالا را شناسايي
و به درك واصل كند بقيه بچه جغله ها هم با
يك پخ خودشون را خراب ميكنند و رجوي كثيف
و برده شهوت مي ماند و جنون و حسرتهاي
بيشماري كه بايد باخود به جهنم ببردانشاءا...
مرگ بر منافق . گناه منافقان از مشركان بيشتر است
پاسخ دادنحذفدر تاريخ ملت ايران خاينتر ابلهتر جنايتكارتر از اينها نيامده است
پاسخ دادنحذف