۱۳۹۰ آبان ۱۸, چهارشنبه

فوتوکاتور چهره رضا ربع پهلوی در سایت نیک آهنگ کوثر

سایت خودنویس با مدیریت نیک آهنگ کوثر نوشته که این یکی البته فتو-کاریکاتور است و طرح‌های قلمی از رضا پهلوی به زودی منتشر خواهند شد.


منتشر شدن فوتوکاتور رضا پهلوی در سایت خودنویس متعلق به نیک آهنگ کوثر سبب برآشفتن مخاطبان سلطنت طلب این پایگاه اینترنتی شده است.
نیک آهنگ کوثر: «این یکی البته فتو-کاریکاتور است و طرح‌های قلمی از رضا پهلوی به زودی منتشر خواهند شد.»
در عین حال خودنویس با توجه به بروز درگیری‌های لفظی در بخش نظرات سایت میان اعضای جنبش سبز و سلطنت طلبان، اعلام کرده که طرح‌های قلمی از رضا پهلوی نیز به زودی منتشر خواهند شد.

۲۱ نظر:

  1. اگر این عکس الان از موسوی یا کروبی بود 1000 تا اعتراض شده بود ولی کی این رضا پهلوی رو ادم حساب میکنه؟

    پاسخ دادنحذف
  2. صادقانه اعتراف میکنم ایشان در حال حاضر احمق ترین مخالف جمهوری اسلامی هستن که بیشتر برای دلقک بازی خوبن تا شاه شدن

    پاسخ دادنحذف
  3. چقدر كار زيبا و با نمكي شده

    پاسخ دادنحذف
  4. من مخالف قاطع سیستم شاه بازی هستم. بارها هم این موضعم را اعلام کردم
    این مرتیکه فکر کرده میتونه بشه شاه ایران!!!

    پاسخ دادنحذف
  5. حالم از نیک آهنگ بهم میخوره
    همیشه احساس میکردم این باید همکار حسین شریعتمداری باشه
    ولی الان مطمعن شدن این یکی از ساندیسخوران نفوذی هست

    پاسخ دادنحذف
  6. چرا سر همایونی این شکلی شده ؟؟ تالاسمی گرفته ؟ ها ها ها :))))))))
    شوخی می کنم خیلی جالبه آفرین به این جنبه

    پاسخ دادنحذف
  7. این پوفیوزترین شازده ایران هست مردشور خودشو مادرش رو ببرن

    پاسخ دادنحذف
  8. عجیب شبیه پدر آدمکشش شده.........امیدوارم اخلاقش به اون دزد آدمکش ترسو نرفته باشه.......مطلب خوبی بود مرسی

    پاسخ دادنحذف
  9. من هم از سلطنت بدم میاد و هم از نیک اهنگ
    نیک اهنگ مامور جمهوری اسلامی هست و رضا پهلوی هم هیچ گوهی نیست

    پاسخ دادنحذف
  10. ای جان قربون کاریکاتور خندانت برم من، با نمک ترین کاریکاتور دنیاست

    پاسخ دادنحذف
  11. كارهاي نيك اهنگ رو با مانا نيستاني مقايسه كنيد ...
    اخه اين چيزايي كه نيك اهنگ ميكشه چه فايده و مفهوم و هدفي داره ؟
    البته ای کاش مانا به راه راست هدایت بشه و به ایران برگرده حیف اون همه استعداد و هنر که در اختیار ضد انقلاب قرار بگیره

    پاسخ دادنحذف
  12. این رو با فتوشاپ درست کردن؟

    پاسخ دادنحذف
  13. من به نیکاهنگ توصیه میکنم بره تو همون اتوشویی که اول کار میکرد ،کارش رو ادامه بده.بی شک اونطوری میتونه بیشتر به بشریت و خودش کمک بکنه و مارو هم از دست کارهای مسخره و اب دوغ خیاریش راحت کنه

    پاسخ دادنحذف
  14. موضوع قشنگ ودن یا نبودنش نیست موضوع اینه که این فرد قبول کرده در دنیای آزاد دیگران حق کشیدن کاریکاتورش رو دارن

    پاسخ دادنحذف
  15. رضا ربع پهلوی خیلی ناراحت شده حتی تو سایت رسمیش بیانه صادر کرده و مسخره شدن خودش رو بشدت محکوم کرده.
    همجین ادمی که تحمل یه طنز رو نداره میخواد بشه پادشاه ایران؟
    این قرمساق همینجوریش کاریکاتور هست نیازی به فوتوشاپ نیس

    پاسخ دادنحذف
  16. نیک‌ آهنگ از معدود افرادیه که خیلی‌ سعی‌ میکنه تعصب رو از جلوی چشم‌ها برداره........رضا پهلوی که خدا نیست.......ولی در فرقه رجوی مسعود خدا هست و کسی حق نداره با او شوخی کنه......فوتوکاتور بانمکی بود

    پاسخ دادنحذف
  17. آخه مردک حقیر مزدور اسهالاتی. با اون مغز فندوقیت اومدی این فوتوکاتور رو کشیدی که رضا شاه دوم مسخره بشه؟
    الاحضرت رضا شاه دوم مردی بزرگوار هستن و شاید شما رو ببخشن ولی من نمیبخشم.

    پاسخ دادنحذف
  18. فکر کنم مهدی هاشمی بازم به نیک آهنگ کوثر از همه طرف داده!!! منظورم پول چایی هست تا مخالفین جمهور اسهالی رو تخریب کنه.

    نیک آهنگ نون بازوتو بخور مرد باش و وطن فروشی نکن این کار تو توهین است به ایران

    پاسخ دادنحذف
  19. ماشالله به این دماغ ها ها ها
    به باباش میگفتن ممد دماغ به این چی بگیم؟

    پاسخ دادنحذف
  20. chieh, chera inhameh felaan jaatoon sookhteh ke be eyshoon tohin mikonid! ensaan tar az in adam nist! joori be in bandeh khoda tohin kardin ke engaar masool e saaderaat emaman va abjiaatoon be arab neshin haye khalij in bandeh khodast!!

    پاسخ دادنحذف
  21. بگذارید روزی که به ایران برگرده، چنان خدمتی به همتون بکنه که روزی هزار بار یاد پدر و پدر بزرگشو بکنید!!

    پاسخ دادنحذف