سایت خودنویس با مدیریت نیک آهنگ کوثر نوشته که این یکی البته فتو-کاریکاتور است و طرحهای قلمی از رضا پهلوی به زودی منتشر خواهند شد.
منتشر شدن فوتوکاتور رضا پهلوی در سایت خودنویس متعلق به نیک آهنگ کوثر سبب برآشفتن مخاطبان سلطنت طلب این پایگاه اینترنتی شده است.
منتشر شدن فوتوکاتور رضا پهلوی در سایت خودنویس متعلق به نیک آهنگ کوثر سبب برآشفتن مخاطبان سلطنت طلب این پایگاه اینترنتی شده است.
نیک آهنگ کوثر: «این یکی البته فتو-کاریکاتور است و طرحهای قلمی از رضا پهلوی به زودی منتشر خواهند شد.»در عین حال خودنویس با توجه به بروز درگیریهای لفظی در بخش نظرات سایت میان اعضای جنبش سبز و سلطنت طلبان، اعلام کرده که طرحهای قلمی از رضا پهلوی نیز به زودی منتشر خواهند شد.

اگر این عکس الان از موسوی یا کروبی بود 1000 تا اعتراض شده بود ولی کی این رضا پهلوی رو ادم حساب میکنه؟
پاسخ دادنحذفصادقانه اعتراف میکنم ایشان در حال حاضر احمق ترین مخالف جمهوری اسلامی هستن که بیشتر برای دلقک بازی خوبن تا شاه شدن
پاسخ دادنحذفچقدر كار زيبا و با نمكي شده
پاسخ دادنحذفمن مخالف قاطع سیستم شاه بازی هستم. بارها هم این موضعم را اعلام کردم
پاسخ دادنحذفاین مرتیکه فکر کرده میتونه بشه شاه ایران!!!
حالم از نیک آهنگ بهم میخوره
پاسخ دادنحذفهمیشه احساس میکردم این باید همکار حسین شریعتمداری باشه
ولی الان مطمعن شدن این یکی از ساندیسخوران نفوذی هست
چرا سر همایونی این شکلی شده ؟؟ تالاسمی گرفته ؟ ها ها ها :))))))))
پاسخ دادنحذفشوخی می کنم خیلی جالبه آفرین به این جنبه
این پوفیوزترین شازده ایران هست مردشور خودشو مادرش رو ببرن
پاسخ دادنحذفعجیب شبیه پدر آدمکشش شده.........امیدوارم اخلاقش به اون دزد آدمکش ترسو نرفته باشه.......مطلب خوبی بود مرسی
پاسخ دادنحذفمن هم از سلطنت بدم میاد و هم از نیک اهنگ
پاسخ دادنحذفنیک اهنگ مامور جمهوری اسلامی هست و رضا پهلوی هم هیچ گوهی نیست
ای جان قربون کاریکاتور خندانت برم من، با نمک ترین کاریکاتور دنیاست
پاسخ دادنحذفكارهاي نيك اهنگ رو با مانا نيستاني مقايسه كنيد ...
پاسخ دادنحذفاخه اين چيزايي كه نيك اهنگ ميكشه چه فايده و مفهوم و هدفي داره ؟
البته ای کاش مانا به راه راست هدایت بشه و به ایران برگرده حیف اون همه استعداد و هنر که در اختیار ضد انقلاب قرار بگیره
این رو با فتوشاپ درست کردن؟
پاسخ دادنحذفمن به نیکاهنگ توصیه میکنم بره تو همون اتوشویی که اول کار میکرد ،کارش رو ادامه بده.بی شک اونطوری میتونه بیشتر به بشریت و خودش کمک بکنه و مارو هم از دست کارهای مسخره و اب دوغ خیاریش راحت کنه
پاسخ دادنحذفموضوع قشنگ ودن یا نبودنش نیست موضوع اینه که این فرد قبول کرده در دنیای آزاد دیگران حق کشیدن کاریکاتورش رو دارن
پاسخ دادنحذفرضا ربع پهلوی خیلی ناراحت شده حتی تو سایت رسمیش بیانه صادر کرده و مسخره شدن خودش رو بشدت محکوم کرده.
پاسخ دادنحذفهمجین ادمی که تحمل یه طنز رو نداره میخواد بشه پادشاه ایران؟
این قرمساق همینجوریش کاریکاتور هست نیازی به فوتوشاپ نیس
نیک آهنگ از معدود افرادیه که خیلی سعی میکنه تعصب رو از جلوی چشمها برداره........رضا پهلوی که خدا نیست.......ولی در فرقه رجوی مسعود خدا هست و کسی حق نداره با او شوخی کنه......فوتوکاتور بانمکی بود
پاسخ دادنحذفآخه مردک حقیر مزدور اسهالاتی. با اون مغز فندوقیت اومدی این فوتوکاتور رو کشیدی که رضا شاه دوم مسخره بشه؟
پاسخ دادنحذفالاحضرت رضا شاه دوم مردی بزرگوار هستن و شاید شما رو ببخشن ولی من نمیبخشم.
فکر کنم مهدی هاشمی بازم به نیک آهنگ کوثر از همه طرف داده!!! منظورم پول چایی هست تا مخالفین جمهور اسهالی رو تخریب کنه.
پاسخ دادنحذفنیک آهنگ نون بازوتو بخور مرد باش و وطن فروشی نکن این کار تو توهین است به ایران
ماشالله به این دماغ ها ها ها
پاسخ دادنحذفبه باباش میگفتن ممد دماغ به این چی بگیم؟
chieh, chera inhameh felaan jaatoon sookhteh ke be eyshoon tohin mikonid! ensaan tar az in adam nist! joori be in bandeh khoda tohin kardin ke engaar masool e saaderaat emaman va abjiaatoon be arab neshin haye khalij in bandeh khodast!!
پاسخ دادنحذفبگذارید روزی که به ایران برگرده، چنان خدمتی به همتون بکنه که روزی هزار بار یاد پدر و پدر بزرگشو بکنید!!
پاسخ دادنحذف