۱۳۹۰ آذر ۹, چهارشنبه

افشاگری آزاده حسینی: شبکه من و تو ۱ وابسته به باند پهلوی است

آزاده حسینی مجری اتاق خبر شبکه «من و تو» درباره واقعیات این شبکه دست به افشاگری زد.


شبکه سلطنت طلب من و تو 1
باشگاه خبرنگاران جوان نوشت: آزاده حسینی از مجریان «اتاق خبر» شبکه «من و تو 1» اخیرا در فرندفید، از برنامه‌های این شبکه که به صورت تقلیدی و با بودجه‌ای مشکوک، به شدت انتقاد کرده و نوشته است: شبکه «من و تو» توسط باندی که سیاست‌های پهلوی‌ها را به اجرا می‌گذارند، اداره می‌شود.

این مجری که از فعالیت در این شبکه سرخورده شده است، تأکید کرد: جدی کم آورده‌ام و می‌خواهم به ایران برگردم.







آزاده حسینی از مجریان «اتاق خبر» شبکه «من و تو 1»

 شبکه من و تو 1 اخیرا در برنامه «جواب» که برنامه‌ای در ارتباط با مخاطبان است با خواندن کامنت یکی از بینندگان از مجری برنامه من و تو پلاس که در سالمرگ رضاخان از حکومت پهلوی بالاخص رضاخان بنیان‌گذار حکومت پهلوی به نیکی یاد کرده بود، قدردانی کرد.


مجری شبکه نیز ضمن ابراز محبت نسبت به این کامنت، رضا شاه را خدمت‌کننده به مردم و ایران دانست و گفت: «ما باید قدردان زحمات و خدمات او باشیم...».




فرح پهلوی در کنار مجری شبکه من و تو

۱ نظر:

  1. من از اول میدونستم این شبکه یه کاسه ای زیر نیم کاسه داره

    پاسخ دادنحذف