نظرسنجی: انتخابات یازدهم ریاست جمهوری؛ چه کسانی صلاحیت کاندیداتوری بیشتری دارند؟
در نظرسنجی شرکت کنید. رای بدهید

فرقه تروریستی رجوی هر روز بدبخت‌تر از دیروز

۱۳۹۰ آبان ۱۸, چهارشنبه
این مطلب را در گوگل محبوب کنید

سایت همبستگی ملی از ۶ ماه بی‌توجهی اربابان غربی به تحصن اعضای این گروهک تروریستی در ژنو خبر داد.


سایت همبستگی ملی
 
سایت همبستگی ملی، وابسته به باند تروریستی رجوی ، ۲۳ اکتبر (۱ آبان)، از رسیدن روزهای تحصن تروریستها در مقابل مقر اروپایی سازمان ملل در ژنو به ۱۸۰ روز خبر داد.
نزدیک به ۶ ماه است که اعضای باند رجوی با تحصن در ژنو تلاش می‌کنند با فشار به کشورهای غربی مکانی را برای انتقال ساکنان اشرف پیدا کنند که تاکنون با بی‌اعتنایی این کشور‌ها مواجه شده‌اند.

4 نظرات:

آریا ایران گفت...

لعنت بر همه فرقه های تروریستی

سیاوش گفت...

من حالم از اين مسعود و مريم رجبي به هم مي خوره

ناشناس گفت...

کشورهای غربی ویاهرکشوردیگراگرازاین گروه منفورتروریست منافقین که دستش به خون انسانهای بیشماری بالاخص هموطنان ایرانی خود واعراب وکرد عراقی بیگناه آلوده است کمک کرده وآنراتایید کندیعنی هرگونه حرکت تروریستی را تاییدکرده است پس این امربرای همه بدین معنا خواهدبودکه دیگرانجام هرگونه حرکت تروریستی درهرنقطه ازجهان آزاداست درآنصورت کشورهای حامی حرکتهای زشت اینچنینی منتظرحرکتهای تروریستی درکشورهای خودنیزباشندچون ماایرانیهامثالی داریم که میگوییم یک سوزن بخودویک چوالدوز به دیگران.

ناشناس گفت...

يک ايراني آيا اينقدر مي تواند رذل باشد که به دشمن کشورش کمک کند تا ایران نابود شود؟......اعضای فرقه رجوی ارتش خصوصی صدام بود و کردهای عراق را قتل عام کردن.......از طرف دیگر در جنگ یه عراق کمک کردن تا جوانان ایرانی کشته بشن