نظرسنجی: انتخابات یازدهم ریاست جمهوری؛ چه کسانی صلاحیت کاندیداتوری بیشتری دارند؟
در نظرسنجی شرکت کنید. رای بدهید

اخبار مرتبط با نفوذ مامور وزارت اطلاعات ایران به سازمان اطلاعات آمریکا و اپوزیسیون خارج از کشور

۱۳۹۰ خرداد ۲۰, جمعه
این مطلب را در گوگل محبوب کنید

صدای آمریکا: سخنرانی محمدرضا مدحی ، امیر جهانشاهی و مهرداد خوانساری . بخش هایی از این گزارش در برنامه خبرها2 روز چهارم فوریه از بخش فارسی صدای امریکا پخش شد.


علیرضا نوری زاده و محمدرضا مدحی




 و بعد از مدتی مشخص شد محمد رضا مدحی که توسط علیرضا نوری زاده در شبکه ماهواره ای معرفی شده و برای سازمان اطلاعات آمریکا کار میکند در حقیقت یکی از جاسوسان وزارت اطلاعات ایران است که توانسته هم به سازمان اطلاعات ایالات متحده نفوذ کند و هم به اپوزسیون خارج از کشور نفود کرده است.


علیرضا نوری زاده در کانال یک


نفوذ مامور وزارت اطلاعات به اپوزیسیون خارج از کشور و سازمان اطلاعات امریکا؛
محمدرضا مدحی به ایران بازگشت و افشاگری کرد

 لینکهای کمکی: 1 و 2 و 3 و 4





 جزئیات نفوذ وزارت اطلاعات در کانون ضد انقلاب/ نجات الماس فریب

جمهوری اسلامی ایران، وزارت اطلاعات

جزئیات نفوذ وزارت اطلاعات در کانون ضد انقلاب؛
نجات الماس فریب


در مستندی که شب گذشته از رسانه ملی پخش شد جزئیات نفوذ به گروه های ضد انقلاب توسط محمدرضا مدحی تاجر الماس با سوابق ارتباط با نهادهای امنیتی و انقلابی تشریح شد. به گزارش خبرنگار مهر در این مستند که با عنوان "الماسی برای فریب" شب گذشته از شبکه اول سیما پخش شد، نحوه نفوذ "محمدرضا مدحی" در سازمان جاسوسی سیا و دولت آمریکا مورد بررسی و کنکاش قرار گرفت.

در ابتدای این مستند در خصوص روند شکل گیری ایده دولت در تبعید به کنفرانس بنیاد دفاع از دموکراسی در آمریکا اشاره و آمده است: مایکل لدین ( عضو شورای مدیریت بنیاد دفاع از دموکراسی )، استیو فوربس رئیس پیشین سازمان سیا و همچنین رئیس پیشین سازمان جاسوسی آمریکا در جلسه ای 3 ساعته در آمریکا طرحی به نام دولت در تبعید را کلید زدند بطوری که مایکل لدین اعلام کرده بود که این طرح نظرات مردم را تغییر خواهد داد.


براساس این طرح دولت درتبعید باید توسط فردی پیاده شود که دارای سوابق اجتماعی و مذهبی باشد تا بعد تبلیغاتی آن مضاعف شود و لذا این طرح برای اجرا به دنیس راس مشاور باراک اوباما محول می شود.
ادامه





 حالات هيلاري كلينتون پس از شنيدن خبر سردار مدحي

 در این تصاویر سعی شده حالات احتمالی هیلاری کلینتون وزیر خارجه امریکا را هنگام شنیدن خبر ماجرای الماسی برای فریب بیان شود.





آرشیوی و بازپخش - گفتگو با جانباز دفاع مقدس در مدینه منوره؛ فیلم خاطره گویی محمد رضا مدحی از همرزمان شهیدش

 "مستند الماسی برای فریب" که شب گذشته از صدا و سیمای جمهوری اسلامی پخش گردید مهری محکم بر رسوایی ضد انقلاب بود. این مستند پرده از الماسی پنهان بر می دارد که ضد انقلاب در 2 سال گذشته آن را برگ برنده خود می خواندند.

این مستند جذاب و دیدنی چهره ای عریان ازدشمنان ایران را به نمایش می گذارد که نشان از عدم مرزبندی پر رنگ عواملی همچون محسن سازگارا، نوری زاده و ...  با عناصر ضد انقلاب خارج نشین دارد.
اما حضور همه جانبه دستگاه امنیتی کشور در طول بيش از 3 دهه گذشته انقلاب اسلامی و رصد دقیق جریانات ضد انقلاب سبب شده است تا تمامی توطئه های دشمنان ایران بی ثمر بماند.
محمدرضا مدحي از نيروهاي مرتبط با دستگاه‌هاي امنيتي جمهوري اسلامي ايران در اپوزيسيون خارج نشين از جانبازان دفاع مقدس می باشد که در سال های گذشته در گفتگویی با شبکه تهران به بیان خاطرات دفاع مقدس خود پرداخته است که در ادامه مشاهده می کنید:





 آرشیو و بازپخش - عکسی از محمدرضا مدحی كنار یاران محمود احمدی نژاد
محمدرضا مدحي






 وزارت اطلاعات ایران: محمد رضا مدحی عامل نفوذی ما درون سازمان اطلاعات مرکزی آمریکا بود 
محمد رضا مدحي و امیر جهانشاهی

يك مقام امنيتي با اشاره به جزئيات نفوذ دستگاه امنيتي كشورمان در كانون اپوزيسيون خارج از كشور و فرايند شكست پروژه آمريكايي - صهيونيستي «دولت در تبعيد» تصريح كرد محمد رضا مدحي عامل نفوذي وزارت اطلاعات بود. [+]




 واكنش علیرضا نوری زاده به ماجرای نفوذ مامور وزارت اطلاعات؛ چوب ساده دلی ام را خوردم
علیرضا نوری زاده

علیرضا نوری زاده، پنجشنبه 19 خرداد در برنامۀ خود به نام «پنجره‌ای رو به خانۀ پدری» به پخش مستند «الماس فریب» واکنش نشان داد. 
 نوری‌زاده که بیشتر به نام تحلیل‌گر «صدای آمریکا» شناخته می شود با بیان اینکه انسان‌ها در مواقعی شکننده می‌شوند  مدعی شد: از هفتۀ چهارم-پنجم که با او حرف زدم، متوجه شدم لنگی‌یی در کارش هست؛ یکی این‌که دربارۀ آقای خامنه‌ای حرف نمی‌زد.
دوم این‌که علیه جنبش سبز بلند شد، علیه آقای موسوی و آقای کروبی، که یک دفعه من قطع کردم. یادتان هست برنامه قطع شد؟ برای این‌‌که به او گفتم اصلاً چنین نیست؛ این دو انسان هر چه هم در گذشته بودند، آزادمردند، ایستاده‌اند و مردم ایران آمده‌اند پشتشتان ایستاده‌اند و کارتان درست نیست.

نوری‌زاده همچنین اظهار داشت: «امیر فرشاد ابراهیمی» که اولین بار با آقای مدحی آشنا شده بود به من هشدار داد – انصاف است این‌جا بگویم، چندین نوبت به من هشدار داد – اما من همیشه این‌جوری آقای مدحی را می‌دیدیم، که حتی اگر پروژه باشد، من که با او زندگی نمی‌کنم.

نوری‌زاده در مورد «محمّدرضا مدحی» اظهار داشت: او آدم معتقدی بود، وقتی نام حضرت فاطمۀ زهرا (س) می‌آمد، دگرگون می‌شد، گلایه می‌کرد از بعضی تلویزیون‌های اپوزیسیون که تعرض می‌کنند به اعتقادات مردم.

هرگز مستند حرف‌هایم، مدحی نبود
این عنصر اپوزیسیون خارج‌نشین، با انکار تمام گفته‌های قبلی‌اش اظهار داشت: گاهی می‌شد که مدحی مطلب خودم را به خودم تحویل می‌داد و من آن‌جا متوجه می‌شدم مدحی چیزی برای گفتن ندارد. و نامه‌هایی هم که در می‌آورد یا نامه‌های مأموریت‌های قبلی بود یا درست می‌کرد و چندین نوبت مچش را گرفتم!

نوری‌زاده که بارها و بارها در برنامه‌هایش با مدحی مصاحبه کرده بود، گفت: مدرکی برایم فرستاد، غلط بودنش را دیدم. ... در مدارکش ضعف‌های عجیب و غریب بود. تاریخ زده بود بالا با تاریخ پایین درست نبود [هم‌خوانی نداشت]... من هرگز به این مطالب اعتماد نکردم. هیچ‌گاه مستند حرف‌های من، آقای مدحی نبود!

فهمیدم صدا ضبط می‌کند!
نوری‌زاده در بخش دیگری از اظهاراتش گفت: بعد از مدتی سوء تفاهمی پیش آمد. زنگ زدم، گفتم: آقای مدحی شما این حرف‌ها را زدی؟ گفت: نه، من نزدم فلان شخص زده، و صدای آن شخص را برایم پخش کرد. دیدم این‌ها کارشان این است که صدا ضبط می‌کنند و برایم مشخص شد آقای مدحی صدا ضبط می‌کند... دیدم او دارد برنامه‌ای می‌ریزد.

مدحی در جلسۀ مشترک اوپوزیسیون نبود
نوری‌زاده گفت: به دعوت «برنارد لوی» (فیلسوف و سیاستمدار فرانسوی که روابط نزدیکی با سارکوزی دارد) به فرانسه رفتیم و سخنرانی کردیم، من بودم، آقایان حسن شرفی، عبدالله مقتدی، مهرداد خونساری، محسن مخملباف بود که آن‌جا اعتراضی هم کرد که ما به دعوت چه کسی به این‌جا آمده‌ایم که آقای «لوی» گفت: به دعوت من. اصلاً آقای مدحی در کار نبود و ایشان در تایلند بود.


مهرداد خونساری بازی خود!
نوری‌زاده گفت: بعد از آن سفر، مجدداً به دعوت خانم حبیبی از صدای فرانسه، به پاریس رفتم برای کنفرانسی دربارۀ تونس. همان روز دیدم محمد رضا شاهید (خبرنگار صدای آمریکا در پاریس) با مدحی گفت‌وگو می‌کند. شاهید گفت امروز مدحی معرفی شد که یکی از بلندپایگان سپاه به جنبش پیوسته. موقع خروج چند گردن کلفت او را بردند. گفتم این‌ها دیگر چیست؟ خونساری گفت: «بله ایشان چون قرار است کار بزرگی انجام دهد، در خطر است».

«جمع یاران» دو نفره بود! 
او ادامه داد: از این جلسۀ معرفی، که کنفرانس مطبوعاتی هم در پایانش برگزار شد و تصویر مدحی و جهان‌شاهی هم آن‌جا منتشر شد، دیگر غیبش زد. من از دکتر خونساری پرسیم و او گفت مدحی شرایطی دارد که نباید ظاهر باشد. خُب طبیعی بود، فردی آمده در اپوزیسیون با جمع یارانش، که بعد معلوم شد دو نفر بودند! و می‌خواهد حکومت را براندازد.

نوری‌زاده افزود: آقای مدحی هر جا صحبت می‌کرد می‌گفت که ما یک گروه ‌هستیم. و این جمع یاران همه جا هستند. پاسدارهای معروف و بزرگ‌اند. و این گفته‌ها باعث شده بود برخی به او توجه کنند.


مدحی گفت 6 ماه دیگر حکومت را ساقط می‌کنم، بامزه بود!
نوری‌زاده در بخش دیگری از اظهاراتش که تلاش می کرد خود را مطلع از آنچه رخ داده نشان دهد گفت: یادتان هست در آخرین برنامۀ من که آمد، گفت من شش ماه دیگر حکومت را ساقط می‌کنم. این هم بامزه بود، که بعد دوستی به من گفت: آقا، این طفلک «کُرتن»‌ها را می‌زند و اثر بدی بر او داشته و حرف‌های بامزه‌ای می‌زند. من هم گفتم بله، دیدم دیگر حرفی ندارد برای ندارد.


چوب ساده‌دلی‌ام را می‌خورم

نوری‌زاده که پیش از این انرژی زیادی صرف مدحی کرده بود، اعتراف کرد که این روزها به شدت تحت فشار افکار عمومی است. او گفت خیلی سؤال شده این مدت که با وضعیت به‌وجود آمده، نوری‌زاده چه می‌گوید. من این‌جا بگویم: از دل پاک ما و نیت صادقانۀ ما خیلی‌ها سوء استفاده کردند. .... در این سال‌ها از افرادی ضربه خوردم که دوست‌شان داشتم و همه جور به آن‌ها کمک کردم.

اعتراف به آدم‌ربایی رژیم صهیونیستی
نوری‌زاده در قسمت دیگری از صحبت‌هایش مدعی شد «مدحی محلی از اعراب ندارد». آمریکا و اسراییل اطلاعات فراوانی دارند. او برای نمونه اظهار داشت: اسراییلی‌ها عسگری را بردند، تمام برنامۀ هسته‌ای را فهمیدند





استقبال مردم ایران از مستند «الماس فريب» و پخش مجدد آن در شبكه سه سيما
شبكه سه سيما

مستند «الماسي براي فريب» براي اولين بار چهارشنبه شب -۱۸ خردادماه - از شبكه يك سيما به روي آنتن رفت.
بنابراين گزارش، به دنبال استقبال بينندگان و درخواست‌هاي مكرر، اين مستند، امشب -۲۰ خردادماه- ساعت ۲۰ از شبكه سه سيما روي آنتن مي‌رود.
مستند «الماسي براي فريب» روايتي كوتاه از پروژه نفوذ و اشراف دستگاه اطلاعاتي جمهوري اسلامي در كانون اپوزيسيون خارج‌نشين است كه نمايشي از اقتدار دستگاه امنيتي جمهوري اسلامي ايران و به سخره گرفتن دستگاه‌هاي امنيتي غرب است.
در اين مستند، جزييات نفوذ به گروه‌هاي ضدانقلاب توسط محمدرضا مدحي تاجر الماس با سوابق ارتباط با نهادهاي امنيتي و انقلابي تشريح شده است. [+]




نیک آهنگ کوثر دومین چهره‌ای که پس از «علیرضا نوری‌زاده» تلاش کرده است درباره روابطش با «پاسدار محمدرضا مدحی» توضیح قانع کننده بدهد درباره ارتباط خود با مامور وزارت اطلاعات ایران سخنانی مضحک گفت.


پاسدار محمدرضا مدحی و علیرضا نوری زاده

نیک آهنگ کوثر سردبیر سایت «خودنویس» است و در گذشته با «پاسدار محمدرضا مدحی» در تماس بوده و برخی مطالب «وزارت اطلاعات» را در سایت «خودنویس» منتشر کرده است.

نیک آهنگ کوثر می‌گوید: «ممکن است
محمدرضا مدحی به عنوان جاسوس دوجانبه! عمل کرده ».

بنظر می‌رسد تنها راه فراری که برای این «روزنامه نگار احتمالا فراری» باقی مانده است «انکار روابطش با وزارت اطلاعات و زندگی در توهم مصنوعی» است!، توهم آزادی خواهی و مخالفت با جمهوری اسلامی می‌تواند در راستای اهداف یک نفوذی بسیار موثر باشد. شاید نفرات بعدی که به تهران بازمیگردند و روبروی دوربین به مخالفین جمهوری اسلامی میخندن؛ نیک آهنگ کوثر، احمد باطبی، امیر فرشاد ابراهیمی علیرضا رضایی و یا دیگران باشند.

علیرضا رضایی و نیک آهنگ کوثر
اپوزیسیون‌ها همیشه از کسانی ضربه می‌خورند که در ظاهر بیشتر از دیگران مخالف حکومت هستند و کمتر کسی به ایشان شک می‌کند.



 منابع تصاویر:







با توجه به اطلاعاتی که در دسترس است، بزودی یکی دیگر از نفوذی های وزارت اطلاعات به ایران باز میگردد؛ ولی شما نمیتوانید تصور کنید نفوذی بعدی چه کسی است! ماموران وزارت اطلاعات ایران در هر جایی هستند و در زمان مشخص بازمیگردند و اطلاعات را افشا میکنند.

منتظر افشاگری های آینده باشید
این مطلب به تدریج تکمیل خواهد شد.


13 نظرات:

ناشناس گفت...

محمد رضا مدحی دمت گرم.به این میگن نفوذ حتی هیلاری کلینتون رو هم دیده !!

ماشالله

محمد گفت...

انصافا لذت بردم که اطلاعات ایران تا این حد تونسته امریکا انگلیس اسراییل فرانسه رو سر کار بذاره!

محسن گفت...

درود بر سربازان گمنام امام زمان(عج)

ناشناس گفت...

ایول بابا عجب اپوزیسیون کشککی و اسکولی

ناشناس گفت...

افرین

ناشناس گفت...

خاک بر سر احمد باطبی
مرگ بر دشمنان ایران

ناشناس گفت...

لطفا لینک دانلود فیلمها رو بزارید تا دانلود کنم

ناشناس گفت...

دست مريزاد كه همه شما عزيزان گمنام مايه فخر و مباحات امام راحل ، شهيدان ، رهبر والا مقام و ملت غيور ايرانيد

ناشناس گفت...

به لطف خداوند متعال و هوشمندی مردم و مسئولین ره به جایی نخواهند برد و هر روز رسواتر از قبل می شوند

ناشناس گفت...

ماشاءالله

رضا گفت...

مدحی از اول نیروی نفوذی وزارت اطلاعات بود یا بعدا همکاری کرد؟

ناشناس گفت...

من که کلی خوشحال شدم

ناشناس گفت...

دم وزارت اطلاعات گرم