نظرسنجی: انتخابات یازدهم ریاست جمهوری؛ چه کسانی صلاحیت کاندیداتوری بیشتری دارند؟
در نظرسنجی شرکت کنید. رای بدهید

هشدار «شهرام همایون» به رئیس‌جمهور ایالات متحده آمریکا

۱۳۹۱ اردیبهشت ۳, یکشنبه
این مطلب را در گوگل محبوب کنید


اگر آمریکا می‌خواهد به عنوان یک قدرت بین المللی نظری بدهد باید بر اساس حقوق بین الملل آشنا باشد و به جای اینکه به مسئولین ایرانی بگوید مذاکره کنند باید به امارات بگوید فضولی موقوف.

شهرام همایون مدیر و مجری تلویزیون ماهواره‌ای «کانال یک» ۳۱ فروردین (۱۹ april) از کم کاری اپوزیسیون و عدم واکنش آن‌ها در قبال ادعاهای «امارات» در مورد مالکیت بر جزایر ایرانی پرداخت و پیشنهاد آمریکا برای مذاکره در این مساله را نشانه عدم آشنایی ایالات متحده با حقوق بین الملل دانست.
وی گفت: «دولت آمریکا خواستار مذاکره ایران با امارات شده است. من تعجب می‌کنم از «اوباما» که این طرح را پیشنهاد داده است! از «اوباما» سوال می‌کنم اگر یک روزی دولت کانادا یا مکزیک قصد داشته باشد در مورد بخشی از خاک کالیفرنیا با آمریکا مذاکره کند آیا دولت آمریکا به کسی اجازه این کار را می‌دهد؟ در مورد یک مسئله‌ای که تاریخ مشخص کرده است و همه چیز به روشنی وجود دارد چرا باید هر کسی یک ادعای واهی کرد سریعا دولت آمریکا مسئولین ایران را امر به مذاکره کند؟.»
او در ادامه به «باراک اوباما» هشدار داد و افزود: «من به «اوباما» هشدار می‌دهم که خودش را بیشتر از این سکه یک پول نکند. اگر آمریکا می‌خواهد به عنوان یک قدرت بین المللی نظری بدهد باید بر اساس حقوق بین الملل آشنا باشد و به جای اینکه به مسئولین ایرانی بگوید مذاکره کنند باید به امارات بگوید فضولی موقوف.»
مدیر شبکه در خاتمه از عدم واکنش اپوزیسیون خارج از کشور انتقاد کرد و یاد آور شد: «با همه دشمنی که با جمهوری اسلامی دارم، دیدم که آن‌ها در مقابل امارات واکنشی قاطعی نشان دادند اما اپوزیسیون هیچ عکس العمل قابل توجه‌ای از خود نشان نداد. اما همه دنیا بدانند زمانیکه کسی چشم طمع به خاک ایران بدوزد ملت ایران از حزب الله و بسیجی و سلطنت طلب و جمهوری خواه و دین دار و بدون دین یکپارچه و متحد همه در کنار هم می‌ایستند و از وجب به وجب خاک ایران دفاع می‌کنند.»



3 نظرات:

ناشناس گفت...

دمش گرم حرف دل همه ی ایرانیاست

ali گفت...

آره جون مه اش اون تز اون سر دنیا ور میداره میاد ایران میاد جنگ نه به عنوان یه سرباز بلکه عنوان یه فرمانده ارشدی رو میخواد

ناشناس گفت...

خدا بخیر کنه مثل اینکه میخوان مارو مشغول امارات کنن
کلا همه کشورای خاورمیانه دقت کرده باشین به جون هم افتادن نمونش عربستان با قطر