نظرسنجی: انتخابات یازدهم ریاست جمهوری؛ چه کسانی صلاحیت کاندیداتوری بیشتری دارند؟
در نظرسنجی شرکت کنید. رای بدهید

انجمن پادشاهی ایران تحت حمایت اسرائیل؛ رادیو تندر یا صدای اسرائیل

۱۳۹۰ خرداد ۲۹, یکشنبه
این مطلب را در گوگل محبوب کنید

فرود فولادوند با هویت اصلی «فتح الله منوچهری» یکی از سلطنت طلبان فراری و خارج نشین است که با دشمنان ملت ایران مانند «اسرائیل و ایالات متحده آمریکا» برای به زانو درآوردن ایران متحد شد.


این سلطنت طلب مزدور و وابسته به دشمنان ایران یکی از اتاق‌های آپارتمان خود در لندن را به یک استودیوی ۱۶ متری تبدیل کرد، یک دوربین فیلمبرداری مجهز به کنترل از راه دور را مقابل خود قرار داد و به همین سادگی شبکهٔ ماهواره‌ای تک‌نفره‌ای را به راه انداخت.


انجمن پادشاهی ایران در میانه‌های سال ۱۳۸۳ در انگلستان بدست برخی سلطنت طلبان بنیاد نهاده شد. این انجمن رادیوی خود را به وسیلهٔ یک شرکت متعلق به اسرائیل در آمریکا به ثبت رساند.

«چندی پس از راه‌اندازی این شبکه، اپوزیسیون ورشکسته بیرون از ایران هشدار می‌دادند که وی با این دشنام‌ها برای همیشه کار مخالفان جمهوری اسلامی را یکسره می‌سازد و موجی از نفرت را علیه معارضان ایجاد می‌کند».

هدایت این تشکیلات را فتح الله منوچهری (فرود فولادوند) بر دوش داشت که شبکهٔ تلویزیونی «تلویزیون شما» (Your TV) را راه اندازی کرد.

او یکی از اتاق‌های آپارتمان خود در لندن را به یک استودیوی ۱۶ متری تبدیل کرد، یک دوربین فیلمبرداری مجهز به کنترل از راه دور را مقابل خود قرار داد و به همین سادگی شبکهٔ ماهواره‌ای تک‌نفره‌ای را به راه انداخت. 



فولادوند روزانه نزدیک ۱۲ ساعت در روبروی این دوربین می‌نشست؛ با بکارگیری کنترل دوربین، تصویر خود را جلو یا عقب می‌برد و در همه این ۱۲ ساعت با بی‌سابقه‌ترین واژه‌ها و دشنام‌های رکیک به دین و مقدسات مردم ایران اهانت می‌کرد.

چندی پس از راه‌اندازی این شبکه، اپوزیسیون بیرون از ایران هشدار می‌دادند که وی با این دشنام‌ها برای همیشه کار مخالفان جمهوری اسلامی را یکسره می‌سازد و موجی از نفرت را علیه معارضان ایجاد می‌کند.
«این سلطنت طلب فعالیت خود را در دوبله با صحبت در نقش چیچو (در مجموعه فیلم‌های چیچو و فرانکو) آغاز کرد و سپس در سال‌های ۱۳۵۱ تا ۱۳۵۷ در سه فیلم سینمایی ایرانی شرکت داشت که بر این پایه‌اند: خانوم خانوما، وقتی آسمان بشکافد و شهر شراب.»


زمانی بعد او فاز دوم از برنامه‌اش را کلید زد. از این پس هر روز در برابر دوربین یک کلت کمری کالیبر ۴۵ را در دست می‌گرفت، مقامات و کارگزاران جمهوری اسلامی را با بازگویی نام به قتل تهدید می‌کرد و از بینندگان خود می‌خواست برای ترور کارگزاران ایرانی، انجام عملیات‌های خرابکارانه و بمب‌گذاری در داخل ایران به او بپیوندند.




  • سوابق فتح الله منوچهری با نام مستعار فرود فولادوند
فرود فولادوند، بازیگر و کارگردان سینما، فعال سیاسی سلطنت‌طلب ایرانی، مجری و مدیر شبکه‌های تلویزیونی ما تی‌وی و یور تی‌وی و رهبر گروهک تروریستی تندر بود. وی برنامه‌هایی را در نفی دین اسلام و نظام جمهوری اسلامی منتشر می‌کرد.

وی فعالیت خود را در دوبله با صحبت در نقش چیچو (در مجموعه فیلم‌های چیچو و فرانکو) آغاز کرد و سپس در سال‌های ۱۳۵۱ تا ۱۳۵۷ در سه فیلم سینمایی ایرانی شرکت داشت که بر این پایه‌اند: خانوم خانوما، وقتی آسمان بشکافد و شهر شراب.




  • فرود فولادوند پایه‌گذار انجمن پادشاهی ایران
فرود فولادوند پایه‌گذار گروهی تروریستی/سلطنتی به نام «انجمن پادشاهی ایران» بود.

به راستی فتح‌الله منوچهری (فرود فولادوند) در سال‌های پیش از انقلاب یک هنرپیشه و فیلمساز سطح بالا نبود و حتی با ساخت فیلم‌هایی همچون «خانوم خانوما» (۱۳۵۱) و «شهر شراب» (۱۳۵۵) با شکست جدی روبرو شد.
«فرود فولادوند یک سال پس از انقلاب ایران به سوی مصر رفت تا در سال ۱۳۵۹ یعنی زمانی که تب مبارزات انقلابی و ضداسرائیلی همگی خاورمیانه را فراگرفته بود، فیلمی به نام «قلب من قدس» را بسازد که به انگیزه کیفیت بسیار پایین در هیچ کجای جهان اکران نشد.»




  • فرود فولادوند قبل از انقلاب یک هنرپیشه گمنام بود
به راستی فتح‌الله منوچهری (فرود فولادوند) در سال‌های پیش از انقلاب یک هنرپیشه و فیلمساز سطح بالایی نبود و حتی با ساخت فیلم‌هایی همچون «خانوم خانوما» (۱۳۵۱) و «شهر شراب» (۱۳۵۵) با شکست جدی روبرو شد.


فیلم «وقتی که آسمان بشکافد» فیلم سوم وی است که فرآینده ساخت آن از سال ۱۳۵۴ تا ۱۳۵۹ به درازا انجامید و عملاً او را به بن‌بست کامل در حوزهٔ سینما رساند. فولادوند البته در فیلم «خانوم خانوما» بازیگری نیز کرده است.




  • کلاهبرداری و تجاوز جنسی به دختران ایرانی توسط فرود فولادوند
 این فعال «پادشاهی خواه» در سال‌های پیش از انقلاب مردم ایران، چندین مورد شکایت به اتهام کلاهبرداری، سوءاستفاده‌های جنسی و دست درازی به دختران ایرانی هست.

درباره اینکه وی به نام فیلمساز به اغفال چندین دختر جوان و ناآگاه ایرانی پرداخته که شکایت آن‌ها از او با وقوع انقلاب مسکوت ماند.




  • فتح الله منوچهری (فرود فولادوند) مدافع سرسخت اعراب
این پادشاهی خواه یک سال پس از انقلاب ایران به سوی مصر رفت تا در سال ۱۳۵۹ یعنی زمانی که تب مبارزات انقلابی و ضد اسرائیلی همگی خاورمیانه را فراگرفته بود، فیلمی به نام «قلب من قدس» را بسازد که به دلیل کیفیت بسیار پایین در هیچ کجای جهان اکران نشد.

فتح الله منوچهری در آن فیلم در نقش یک مدافع سرسخت اعراب، مسلمانان و آرمان‌های آن‌ها حاضر می‌شود!.
«وی با راه اندازی انجمنی به نام «انجمن پادشاهی ایران» و محفلی به نام «تکآوران تندر» می‌کوشد شماری از جوانان ناخشنود ایران را جذب خود کرده و آن‌ها را به عملیات‌های تروریستی مخصوصاً بمب‌گذاری در مکان‌های همگانی وا دارد».
او پس از این ناکامی، ۱۸۰ درجه تغییر جهت می‌دهد و در حالی که به جرم کلاهبرداری و تجاوز به دختران تحت تعقیب بود، چند سالی را از انظار پنهان می‌گردد. چند سال بعد مشخص می‌شود که او دور از چشم همسر و فرزندانش، دوباره ازدواج کرده است.




  • راه‌اندازی شبکه ی تلویزیونی «تلویزیون شما» و ترویج تروریسم آریایی!
فولادوند نزدیک ۲۰ سال بعد ناگهان با راه‌اندازی Your TV به صحنه بازمی‌گردد و با این شعار که مبارزهٔ مسلحانه تنها راه مبارزه با جمهوری اسلامی است به جمع‌آوری پول می‌پردازد.


وی با راه اندازی انجمنی به نام «انجمن پادشاهی ایران» و محفلی به نام «تکآوران تندر» می‌کوشد شماری از جوانان ناخشنود ایران را جذب خود کرده و آن‌ها را به عملیات‌های تروریستی مخصوصاً بمب‌گذاری در مکان‌های همگانی وا دارد. 

فولادوند در شبکه Your TV [که در آینده تعطیل شد و در قالب شبکه‌ای به نام Ma TV دوباره فعالیت کرد] و سایت‌ اینترنتی خود، این گونه تبلیغ می‌کرد که بابت هر بمب‌گذاری مبلغی میان ۲۵ تا ۱۰۰ هزار دلار  به عوامل آن هدیه خواهد داد؛
 البته به این شرط غیرعلنی و محرمانه که آن بمب‌گذاری دست کم ۱۰ کشته بر جای بگذارد!.
«او در خرداد ۱۳۸۴ و در آستانه ی انتخابات ریاست جمهوری ایران بدست بخش ضدترور اسکاتلندیارد [Scotland Yard] بازداشت می‌شود که خبر آن در صدر رسانه‌های انگلیسی جای می‌گیرد».




  • بازداشت سلطنت طلب ایرانی توسط بخش ضد تروریسم اسکاتلندیارد
او در خرداد ۱۳۸۴ و در آستانه ی انتخابات ریاست جمهوری ایران بدست بخش ضدتروریسم اسکاتلندیارد [Scotland Yard] بازداشت می‌شود که خبر آن در صدر رسانه‌های انگلیسی جای می‌گیرد.

رسانه‌های انگلیسی بدون بازگویی نام فولادوند پافشاری می‌کنند که بازداشت شدگان وابسته به القاعده و یک گروه تروریست خطرناک بوده‌اند. با این حال و در کمال ناباوری ۴۸ ساعت بعد با میانجیگری مستقیم سازمان موساد آزاد می‌گردد.


  • حمایت سلطنت طلب ها از حمله نظامی به ایران
برای تماشای تصویر سایت انجمن پادشاهی در اندازه بزرگ اینجا کلیک کنید

فولادوند در این شبکه به گردآوری کمک های کلان مالی مخاطب ها و بینندگان دست زد تا این که در سال ۱۳۸۵ عنوان نمود برای آزادی ایران به سوی مرزهای جمهوری اسلامی حرکت خواهد کرد.

پس از این ماجرا بود که وی دیگر در هیچ برنامه ای در این شبکه ظاهر نشد، بی آن که توضیحی به کمک کنندگان مالی یا بینندگان داده شود...

1 نظرات:

ناشناس گفت...

سلطنت طلبها و دیگر مزدوران و خائنین شرم بر شما که با دشمنان این مملکت دوست شدین
چرا؟ برای کسب قدرت؟ شما ایرانی نیستین