نظرسنجی: انتخابات یازدهم ریاست جمهوری؛ چه کسانی صلاحیت کاندیداتوری بیشتری دارند؟
در نظرسنجی شرکت کنید. رای بدهید

مشاور باراک اوباما اعتراف كرد؛ از تظاهرات خياباني تا تظاهرات فیس‌بوکی موش های کور و ذوب شدگان در سكولاريسم غربي

۱۳۹۰ خرداد ۳۱, سه‌شنبه
این مطلب را در گوگل محبوب کنید

یکی از مشاوران دولت باراک اوباما در امور ايران كه نقش فعالي در حمايت از جريان برانداز در ايران داشته، اعتراف كرد هواداران جريان «براندازی جمهوری اسلامی» در ايران بسيار كم و همان عده هم ترجيح مي دهند به جاي حضور در خيابان از خانه مبارزه فيس بوكي كنند.


فارسی زبانِ وابسته به اندیشه "صهیونیستی-کمونیستی" ، دشمنان مردم‌سالاری، اسلام و هویت ایرانی هستند که جايگاهي در بين مردم ملی گرا و مذهبی ایران ندارند؛ ذوب شدگان در «سكولاريسم غربي» با سواستفاده از جریانات اصلاح طلبی و جنبش سبز تلاش می کنند اعتراضات گروهی از مردم ایران را به انحراف بکشانند. ایدئولوژی سکولاریسم غربي و کمونیسم در حقیقت برای دفاع از منافع صهیونیستها و ضربه زدن به اتحاد ملت های ظلم ستیز بوجود آمده اند. 

 

کمونیسم دشمن ملی گرایان و پیروان ادیان است، رژیم صهیونیستی مانند رتیلی است که همه را نیش میزند، زهر کمونیسم و سکولاریسم به هر کشوری وارد شود مردم آن جامعه را دچار ضعف و بحران می سازد. اگر به حکومت های ایران قبل از اسلام توجه کنید همگی حکومتی دینی بودن و خود ملت ایران هم بشدت مذهبی بودند.  صهیونیستها با کمک کمونیسم و سکولاریسم هویت ملی و اعتقادات مذهبی ملتها را نشانه می گیرند و باعث ایجاد شکاف و فروپاشی اخلاقی و فرهنگی جوامع غیرصهیونیستی می شوند. 

«ملتی که دین و هویت ملی را انکار کند، تمدن آن ملت محکوم به نابودی است.»




در «ایران امروز» عده ای غارتگر به اسم «جمهوری خواه» و یا «مدافع حقوق بشر» می کوشند تا از اختلافات میان دو گروه از پاسداران کشور (اصلاح طلبان و اصولگرایان) سواستفاده کنند، این «کرکس های سرخ» به سراغ پیکره خسته و فرتوت ایران آمده اند و برای تصاحب ایران هر از گاهی با شغال های سلطنت طلب می جنگند!.

«يادداشت واشنگتن پست در آستانه روزهاي 22 و 25 خرداد در ايران منتشر شد؛ روزهايي كه ناظران مي گويند هواداران براندازی جمهوری اسلامی در داخل و خارج از ايران حال و حوصله تظاهرات فيس بوكي را هم  نداشتند! چه برسد به اینکه بخواهند تظاهرات خیابانی انجام بدهند.»


طرفداران «اپوزيسيون ورشکسته» مانند «موش های كور» در دالان های زیرزمینی [شبکه های اجتماعی-اینترنتی] زندگی می كنند  که از حقایق ایران  واقعی خبر ندارند. نباید تعجب کرد که موش های کور و ذوب شدگان در سكولاريسم غربي بجای ظاهرات خياباني، در دالان های خود ظاهرات فیس‌بوکی انجام می دهند و یا در سایت بالاترین یا دنباله بچرند!؛ هرچند که این فراری های خارج نشن در حفاری[فعالیت اینترنتی] از موش ها تواناترند ولی کور و کر! هستند و سال هاست که در غربت بدون هدف زمین را می کنند و طعم تلخ نرسیدن به مقصد را می چشند.

اپوزيسيون النگو به دست و فراری به جاي راهپيمايي در خيابان‌ها و تظاهر به سبز بودن، سرگرم بازي هاي اينترنتي از قبيل "کمپین یادآوری امام نقی" و عضویت در گروهای تفریحی یاهو هستند و بحث هاي سياسي شان را به شبکه های اجتماعي از قبيل فيس بوک، بالاترین، خودنویس! و سبزلینک محدود مي كنند كه ابراز نارضايتي از طريق آن كم خطرتر است و در اینترنت هرگز النگو ها نمی شکنند!.




توماس اردبرينگ، مشاور ارشد رئیس جمهور آمریکا

مشاور باراک اوباما میگوید: 
«تصاوير و مطالبي كه در رسانه هاي اجتماعي در ايران منتشر مي شود، نشان مي دهد زندگي كساني كه بخش عمده اعتراضات 2009 را در ايران تشكيل دادند هنوز راحت تر از آن است كه بخواهند آن را با اعتراضاتي از نوع تظاهرات براندازي، به خطر اندازند.»
 من با آقای "توماس اردبرينگ" موافق هستم، کسانی که در اوایل اعتراض ها به فکر براندازی «مردم سالاری دینی ایران» بودند و تصور میکردند که «دکتر خاتمی، موسوی و کروبی» با ایشان همراهی می کنند، ناگهان با شعارهای اسلامی و مردمی مانند: «الله اکبر» روبرو شدند و بعد از مدتی با مشاهده کنار گذاشتنشان توسط میرحسین موسوی دلسرد و ناامید به دالان های زیرزمینی خودشان [شبکه های ینترنتی] برگشتن و باز هم این غربتی های در به در مانند سال های قبل در اینترنت می نویسند:
«ما بیشماریم، من دارم میرم تظاهرات، همه مخالف اسلام و موافق نابودی نظام هستند، من از تظاهرات برگشتم، نظام سرنگون شد!، ما بیشماریم، من دارم میرم تظا...»
 این متوهمان خارج نشین هیچ وقت نمیتوانند با ایرانیان درون کشور ارتباط برقرار کنند و همیشه به دنبال تحمیل عقاید خود به دیگران هستند! یعنی اینکه از نظر این جماعت فراری هر کسی که در ایران اعتراض کرد باید آتئیست باشد و باید حکومتی سکولار که ایشان می پسندن را بر روی کار بیاورند تا شرایط بازگشت فراهم شود.

کمونیستها جنبش سبز را به دام راديکاليسم و خشونت کشاندن


غرب پرستان و ذوب شدگان در سكولاريسم غربي در شبکه های اجتماعی شعار «دموکراسی خواهی» می دهند و می گویند عدالت و برابری را برای ملت ایران می خواهند، ولی دین ستیزی و نژاد ستیزی می کنند، جالب اینجاست که خودشان میدانند بیشتر مردم ایران عقاید مذهبی دارند و یا ایران تشکیل شده از گویش ها و نژاد های مختلف؛ آتئیستها و پارسیان در اقلیت هستند! ، اما تلاش می کنند با همین عقاید افراطی و پوسیده مردم را هم عقیده کنند!. 




  •  حکایت همیشگی اپوزیسیون خارج نشین در شبکه های اجتماعی

«در کانون بی خردان هر نادانی میتواند ادعای خردمندی کند»

0 نظرات: