نظرسنجی: انتخابات یازدهم ریاست جمهوری؛ چه کسانی صلاحیت کاندیداتوری بیشتری دارند؟
در نظرسنجی شرکت کنید. رای بدهید

مهره‌های سوخته سپاه؛ پاسدار نوری زاد و نوریزاده ادعای آزادیخواهی می‌کنند

۱۳۹۰ آذر ۲۰, یکشنبه
این مطلب را در گوگل محبوب کنید

ابوذر نوری‌زاد پسر محمد نوری‌زاد که در آمریکا سکونت دارد در گفت‌و‌گو با رادیو کوچه پرده از پیش طراحی شده بودن این فیلم برداشته است.


محمد نوری‌زاد
پس از انتشار فیلمی افشاگرانه در برخی رسانه‌ها در مورد محمد نوری‌زاد، پسر وی در گفتگو با برخی رسانه‌های مخالف جمهوری اسلامی اعترافات جالبی داشته است.

اباذر نوری زاد پسر محمد نوری‌زاد که در آمریکا سکونت دارد در گفت‌و‌گو با رادیو کوچه پرده از پیش طراحی شده بودن این فیلم برداشته است.

وی در این گفت‌و‌گو ضمن تاکید بر این نکته که این فیلم قسمتی از پروژه از پیش طراحی شده بوده، می‌گوید: «تمامی صحنه‌های گرفته شده مربوط به بین دو تا چهار ماه پیش است که وی برای بخشی از یک پروژه سینمایی خود از پدرش گرفته است.»

در ابتدا طبق گفته‌های محمد نوری زاد این فیلمی بوده که توسط خودش به صورت مستند و به صورت محدود ساخته شده است ولیکن با اظهارات پسرش مشخص شد که نوری زاد مانند گذشته با دروغگویی و آدرس غلط دادن درصدد انحراف افکارعمومی بوده است.

آزادی خواهی جعلی و دروغین در کنار پسرش اباذر نوری زاد

اباذر نوری زاد به همراه پدر بازیگرش در فیلم کذایی! همچنین بنابر اظهارات اعتراف گونه پسر نوری‌زاد مشخص شد که وی با ماموریتی که برایش در خارج از کشور تعریف شده درصدد ساخت چنین فیلمی با استفاده از پدرش برآمده است و پدر نیز که همچون سال‌های گذشته درصدد مطرح شدن بوده است، این بار جلوی دوربین پسرش به نقش آفرینی پرداخته و دروغ‌هایی را بازگو کرده است.



پسر نوری‌زاد: فیلم جعلی هست و بابای پاسدارم خیلی عدالت خواه است!
مصاحبه اباذر نوری‌زاد با رادیو کوچه [+]

اباذر نوری‌زاد به رادیو کوچه اظهار کرد: 
«ویدئو نوری زاد ساخته گی است»

در گذشته یکی از پاسداران سپاه که با ماموران اطلاعاتی جمهوری اسلامی همکاری می کرد، به عنوان یک پاسدار بریده از نظام توانست با همکاری دکتر علیرضا نوریزاده (مجری شبکه تلوزیونی شهرام همایون!) به اپوزیسیون خارج از کشور نفوذ کند، او کسی نیست بجز «محمدرضا مدحی» ملقب به «سردار مدحی».

محمدرضا مدحی فردی بود که در مستند پخش شده از صدا و سیمای جمهوری اسلامی [+] به نام «الماسی برای فریب» به نقل از صدا و سیما با عنوان:
نفوذ وزارت اطلاعات به عمق جریان ضد انقلاب (در بین اپوزسیون خارج از کشور) معرفی شد. وی در این مستند بیان کرد که توانسته به گروه‌های اپوزسیون نزدیک شود و به عنوان فرد بریده از حکومت خود را مطرح کند. [+]

روزی خواهد رسید که «پاسدار نوری زاد» در کنار «پاسدار نوریزاده» می استد و یا در شبکه شهرام همایون ادعای آزادیخواهی می‌کند!

آیا محمد نوری‌زاد؛ بازیگر پروژه جدید الماسی برای فریب 2 است؟


  • اپوزیسیون در سایت بالاترین: آقای نوری زاد، تو عامل حکومتی نه «حر» جنبش سبز


  • متن کامل این مطلب به شرح است:
انتشار نامه‌های محمد نوری زاد به رهبر جمهوری اسلامی پس از انتخابات سال ۸۸ و افشای حقایق سیستم حکومتی حاکم بر کشور، در ابتدا برای بسیاری از مردم و سیاسیونی که محمد نوری زاد را به عنوان حامی سرسخت خامنه‌ای در دوران اصلاحات می‌شناختند، جای تعجب و تأمل داشت و همه را بدین فکر واداشت که چه شد که ناگهان محمد نوری زاد با آن سبقه و نزدیکی به رهبر ایران هم اکنون انتقادات تند و گزنده‌ای را به وی و سیستم حکومتی‌اش وارد می‌نماید.

حرف‌های امروز محمد نوری زاد‌‌ همان حرفهایی است که بسیاری از دلسوزان ایران در دوران ریاست جمهوری آقای خاتمی از تریبون‌های مختلف بیان می‌کردند اما او قلم و هنر خود را همچون چماقی برای کوبیدن بر سر آن‌ها به کار بسته بود و از توهین و فحاشی به بزرگانی همچون آقایان خاتمی، عبدالله نوری، دکترسروش و... هیچ ابایی نداشت و اقتدارگرایان هم برای آثار او کف و سوت زده و بودجه‌های کلانی به وی اختصاص می‌دادند.

اما ناگهان محمد نوری زاد، در فضای امنیتی و خفقان پس از انتخابات دهم ریاست جمهوری که فعالان سیاسی و اجتماعی با کوچک‌ترین اظهار نظر انتقادگونه به مقامات کشور و نه توهین به سال‌ها حبس محکوم می‌شوند، شروع به نامه نگاری به بلند‌ترین مقام جمهوری اسلامی نمود و بسیاری از حرفهایی که در گلوی بغض آلود ملت مانده بود را منتشر نمود که با استقبال چشمگیر مواجه شد و از او به عنوان حر زمانه یاد شد.

همه ما از اینکه فضای کشور به سوی شفاف شدن موضوعات برای روشنفکران پیش می‌رفت خرسند بودیم و این را ثمره آگاهی بخشی‌های لازم به مردم می‌دانستیم اما ماجرای نحوه برخورد سیستم امنیتی جمهوری اسلامی با محمد نوری زاد از‌‌ همان ابتدا با شبهاتی همراه بود.

ه‌مان طور که بیان شد در حالی که افراد با کمترین توهین، بیشترین محکومیت‌ها را دریافت می‌کردند، محمد نوری زاد با انتشار چند نامه به صورت کاملا مشکوکی بازداشت می‌شود و نکته جالب اینکه وی از زندان نیز به نوشتن نامه به رهبر ادامه می‌دهد و نامه‌های وی در حالی که ادعا می‌شود وی در زندان انفرادی است و هیچگونه ملاقاتی با کسی ندارد، در سایت‌ها منتشر می‌شود و پس از نمایش اعتصاب غذا و آغاز گذران دوران محکومیت با عفو رهبری از زندان آزاد می‌گردد.

تا اینجای ماجرا نیز همچنان تا حدی قابل توجیه است و احتمال وجود تهدید یا تطمیع از سوی سیستم امنیتی جمهوری اسلامی برای ساکت کردن وی دور از ذهن نمی‌باشد اما ادامه نامه نگاری‌ها پس از عفو رهبر‌‌ همان رهبری که نوری زاد شدید‌ترین انتقادات را متوجه وی می‌نماید و متعاقب آن عدم بازداشت وی از جانب سیستم امنیتی، این تحلیل را قوت می‌بخشد که وی در حال نمایش مستندی کاملا واقعی برای نظام جمهوری اسلامی می‌باشد. مستندی که وی به عنوان نقش اول درصدد مشروعیت بخشیدن به نظام استبدادی می‌باشد.

نوری زاد با بازی در فیلمی که احتمالا سناریوی آن نیز برای خود او است قصد دارد تا با توجه به دوستی و نزدیکی که با خامنه‌ای دارد از یک سو چهره‌ای مظلوم و با گذشتی از رهبر در ایران و حتی خارج از ایران به نمایش بگذارد و از سوی دیگر با مصاحبه‌های خود با رسانه‌های مختلف داخلی و خارجی، آزادی بیان وجود نداشته در ایران استبدادزده را به رخ کشورهای غربی بکشاند و خود را مایکل مور جمهوری اسلامی معرفی نماید.

نوری زاد اگر چه در ابتدا نقش خود را بسیار خوب بازی نمود تا هیچگونه جای شک و شبهه از عاملیت خود بر جای نگذارد اما هرگز فکر نمی‌کرد که خیلی زود دست وی رو خواهد شد و آبروی حر قلابی جنبش سبز اعتراضی نزد ملت شریف و مبارز ایران خواهد رفت.

سردار مدحی و محمد نوری زاد؛ هر دو مخالف آیت الله خامنه ای بود و هست! زمانی پاسدار مدحی بر علیه جمهوری اسلامی به تندی مینوشت و اکنون به ایران بازگشته است، نوری زاد نیز در حال حاظر بر علیه احمدی نژاد  و آيت الله مصباح يزدی مینویسد چه شباهتی به یکدیگر دارند!

محمدرضا مدحی در سایت رسمی خود با عنوان "عبور از بایکوت و انتشار مگوها برای عدالت خواهی" با آدرس: www.baaykot.com [+] همان مطالبی را مینوشت که هم اکنون پاسدار نوری زاد در سایت رسمی خود با عنوان "سایت رسمی محمد نوری زاد" با آدرس: nurizad.info [+]

در دی ماه ۱۳۸۸ مقاله‌ای در بانکوک پست چاپ شد که در آن «پاسدار محمدرضا مدحی» را با عنوان مامور سابق وزارت اطلاعات معرفی کرد، که به دلیل یک سری اتهامات از ایران فرار کرده و از زمان خروج از ایران با گروه شورای سبز امید در ارتباط بوده است. این مقاله از قول مدحی نوشت که (محمود احمدی‌نژاد و محمدتقی مصباح یزدی) دیوانه‌اند و وی از اعتراضات مسالمت آمیز مردم ایران در برابر حکومت حمایت می‌کند. [+]



  • نفوذ پاسدار محمد نوری زاد و محمدرضا مدحی به موج سبز
مدحی در ۱۴ بهمن ۱۳۸۹ به همراه امیرحسین جهانشاهی و مهرداد خوانساری در کنفرانس موج سبز در پاریس شرکت کرد و با این گروه اعلام پیوستگی کرد. [+]


مدحی که خود را سخنگوی جنبش جمع یاران معرفی می‌کرد ادعا کرد این تشکیلات متشکل از بیست هزار نفر اعضای سپاه، ارتش و دستگاه‌های اطلاعاتی جمهوری اسلامی هستند که در سرنگونی جمهوری اسلامی در کنار موج سبز نقش کلیدی خواهند داشت. [+] اما او به جمهوری اسلامی برگشت!


آیا ادامه ماموریت پاسدار محمد نوری‌زاد در خارج از کشور است؟

0 نظرات: